24 Şubat 2016 Çarşamba

Rock Tarihinin En iyi 5 Solosu

Herkesin kendine göre sıralaması vardır bu konuda.Ben de kendi sıralamamı yaptım.Fakat sıralama önem sırasına koyamadım.Çünkü hepsi birbirinden güzel birbirinden değerli.Sıralama olmadan benim için en iyi 5!
Zakk Wylde-Farewell Balled
Youtube özelliği olan döngüyü açıp aralıksız dinlediğim sololardan biri.;Eserin tamamı zaten mükemmel.Fakat Zakk ın solosu bambaşka gerçekten.

Lynyrd Skynyrd-Free Bird
Uzun ama sıkmıyor.Önce gürültü sanıyorsunuz.Bir bakmışsınız sizi içine almış götürmüş.Keşke bitmesin dedirtiyor her dinlenildiğinde insana.

Led Zeppelin-Stairway to Heaven
Yazmasaydım kendime küfür ederdim heralde.Jimmy Page in efsanevi yorumu.

Pink Floyd-Comfortably Numb

Seni tüm sıralamalardan tenzih ediyorum.Benim için açık ara en iyi,en hisli,en tatlı solo budur!Bu solo hakkında ayrıca bir yazı yazacağım için şimdilik kısa tutuyorum.

Jimi Hendrix-All Along the Watchtower

İki kelime:"Jimi candır"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder